23 Mayıs 2010 Pazar

Şampiyon İnter


















3 kupayıda kazanarak veda etti İnter'e Moriunho.Belkide dünyanın en iyisi ama sevmiyorum onu.Belkide en doğru futbolu oynatıyor ama beğenmiyorum.Yinede tebrik etmek gerekir İnter'e kazandırdıklarından dolayı.Gelecek sezon kendisi için başlacayak yeni bir maceranın öncesinde kendi evinde Şampiyonlar ligini kaldırarak karizmasını yaptı Madrid şehrine.Geliyorum dedi.Barcelona'ya mesaj gönderdi artık kolay olmayacak diye.

Maça dönecek olursak İnter yine klasik futbolunu sahaya yansıttı.Rakibin hatalarını Milito gibi avrupanın en iyi forvetlerinden biri ile değerlendirmek çok zor olmuyor tabi.Bayern'in ağır defansına karşı işi okadarda zor olmadı.Attığı goller bir kenara Sneijder'e attığı gollük pasda kalitesinin ne denli olduğunu görmemize yetiyordu.İnter'in o geçit vermeyen savunmasıda bugünlere gelmelerinde çok önemli bir etken tabi.

Bayern açısından baktığımız zamanda Müller dün gecenin hayal kırıklığıydı.Kaçırdığı gol dışında oyunda etkisiz kalması Bayern adına olumsuzluktu.Hamit'in erkenden çıkmasını anlayamadım zira Münih'in kaleye yaklaşmasında ve bulduğu gol pozisyonlarının içinde hep Hamit vardı.Ribery'nin olması etkilemezmiydi maçı?hemde çok etkilerdi ama Hamit'de kendi mevkisinin dışında oynadı ve elinden geleni yaptı,yapmaya çalıştı.

Sonuçta hiç zevk almadığım,tatsız tutsuz bir maç oldu.İnter'in oynadığı maçlar hep böle olmuştur benim için ama dediğim gibi belkide doğru futbolu onlar oynuyorlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder